Garantie

In het geval er sprake is van een defect product dat binnen normaal gebruik van het product ontstaan is door een materiaalfout of fabricagefout, dan kom je in aanmerking voor de fabrieksgarantie. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om dit zo goed en snel mogelijk voor jou op te lossen. Onderstaand vind je onze garantievoorwaarden 

Garantievoorwaarden

  • De standaard fabrieksgarantie betreft 1 jaar  

  • De garantietermijn gaat in op de dag van levering. Om aanspraak te maken op de garantievoorwaarden dien je altijd een bewijs aan van aankoop te kunnen overleggen. 

  • Wanneer jouw product binnen de (product gerelateerde) garantietermijn defect raakt door een materiaalfout of fabricagefout dan zullen wij jouw product kosteloos repareren of vervangen.  

  • Om in aanmerking te komen voor garantie dient het product ten alle tijden op een normale manier gebruikt te worden. 

  • De garantietermijn wijzigt in het geval van reparatie of vervanging niet.  

  • In het geval van garantie zal het product worden gerepareerd, vervangen, of wordt de waarde afname gecompenseerd. 

  • Defecten die ontstaan zijn door oorzaken van buitenaf komen niet in aanmerking voor garantie. Denk hierbij aan schade die ontstaat doordat het product valt, bekneld raakt, waterschade oploopt en/of ondeskundig gebuikt wordt.  

  • Defecten die ontstaan zijn door eigen reparaties en/of herstelpogingen komen niet in aanmerking voor garantie.  

  • Er is geen sprake van garantie in het geval van natuurlijke slijtage van producten die aan standaard slijtage onderhevig zijn. 

  • Er is geen sprake van garantie in het geval van schade die te wijten is aan de consument al dan niet derde partijen die onjuist gebruik maken van het product/ de producten. Een product dat na veel gebruik verslijt of door verkeerd gebruik kapotgaat is niet ondeugdelijk en wij gaan dan ook uit van op een normale manier gebruik maken van het product.  

  • Gevolgschade ontstaan uit een defect/mankement en/of onjuist gebruik van het product/ de producten valt buiten de garantievoorwaarden. 

Beschadiging tijdens levering

In een uitzonderlijk geval kan het gebeuren dat je bij aankomst een product met gebreken ontvangt. We zullen deze vervelende situatie snel en netjes oplossen. Voor het aanmelden van een beschadigd product vragen wij je binnen 14 dagen na levering contact op te nemen met Moby Fishing door een e-mail te sturen naar service@moby-fishing.com, graag ontvangen we een beschrijving van het probleem en een foto als bewijs. Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en zo snel mogelijk contact met je opnemen. Vermeld altijd het ordernummer van je bestelling.


Annuleren en retouren

Ben je niet tevreden met een product? Of is iets simpelweg niet wat je ervan verwacht had? Geen probleem, we komen er samen uit!

Kopen bij een webhop kan soms lastig zijn vergeleken bij een normale winkel. Daarom is terugsturen en het terugvragen van je geld bij ons geen probleem. Om dit soepel te laten verlopen vragen we je om de volgende regels in acht te nemen.

Wat moet ik doen om mijn bestelling (gedeeltelijk) terug te sturen? 

Een product retourneren is eenvoudig: 

  • Breng ons op de hoogte door een e-mail te sturen naar service@moby-fishing.com of via onderstaande contactformulier waarin je het bestelnummer en de te retourneren producten aangeeft. Zowel de verzendkosten als de risico's van verzending zijn voor rekening van de klant. Na ontvangst en controle van de producten ontvang je het geld zo spoedig mogelijk terug. 

  • Pak de producten indien mogelijk in de originele verpakking in, in de zo oorspronkelijk mogelijke staat als bij aankomst en zorg dat er dat we weten van wie het pakket afkomt, vermeld bij voorkeur het bestelnummer 

  • Verzend het pakket via pakketpost incl. track & trace naar het volgende adres: 

Moby Fishing 
Den Hof 6
5731 DA Mierlo 
Nederland 

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van Moby Fishing en ben je dus vrij in je keuze voor een vervoerder. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden wij je aan om de zending aangetekend / verzekerd te versturen. 

Wanneer kan ik (een gedeelte van) mijn bestelling terug sturen? 

  • Elke aankoop kan zonder opgaaf van reden worden terug gestuurd binnen 14 dagen.

Overige vragen

Wij staan altijd voor je klaar! 

Voor algemene vragen mailt u naar: Info@moby-fishing.com 

Voor vragen over verkoop en partnership mailt u naar: Verkoop@moby-fishing.com 

Voor vragen over service & retouren mailt u naar: Service@moby-fishing.com



Ook kunt u contact opnemen via het onderstaande contactformulier,